Anàlisi d'un anunci
#NONSMOKINGCHALLENGE
En aquest anunci podem veure com l'empresa ven el producte en forma d'una idea que arriba a ser el que transmet el eslogan que és Non Smoking Challenge - El desafío de no fumar. La empresa que ha creat aquest anunci és l'Agencia Tactics Europe i ha estat el Govern d'Espanya qui ha anunciat aquest producte en forma d'idea.
El target d'aquest anunci, és a dir, a qui va destinat el producte, és a les persones fumadores joves entre 18-25 aproximadament amb un nivell econòmic normal.
Els recursos utilitzats són:
Paraules esquer, on es dóna una opinió "sois la generación de los retos". S'utilitza els imperatius com" Acepta el reto". També es fa un ús de les noves tecnologies o del que esta de moda com els reptes en la joventut per cridar més l'atenció.
Ens vol tranmetre que el joves són el peu del món i que ells poden cambiar el món de la mateixa manera que s'integren en els reptes de les xarxes socials.
Adolfo Dominguez "Unica"
En aquest anunci podem veure com l'empresa ven el producte en forma d'un producte que en aquest cas és una colonia de Adolfo Dominguez. La empresa que ha creat aquest anunci és l'agencia China i ha estat Adolfo Dominguez qui ha anunciat aquest producte en forma de producte.
El target d'aquest anunci, és a dir, a qui va destinat el producte, és a les dones de 20 a 67 anys aproximadament,amb un nivell econòmic normal, perquè es sentint úniques al posar-se aquest perfum.
Els recursos utilitzats són:
Intenta seduïr amb el patrons ideals com ara totes les famoses/actrius que surten de testimonis del producte. També es produeix uns paral·lelismes amb totes les dones implicades com a testimonis del producte.
Ens venen el producte com que si no el tens no ets única.
SORTEO EXTRA VERANO ONCE 2017
Els recursos utilitzats són:
Patrons ideals: En aquest cas sen's pinta el patró d'estiu perfecte. També ens dona entendre que és la mera més senzilla de guanyar els diners.
Dins del jingle o cançó podem trobar una mica d'humor utilitzant jocs de paraules.
I també ens mostra un engany sobre el premis que ofereix donant-no una informació incompleta.
En realitat aquest anunci ens esta venent en estiu perfecte i no tant el que realment vol vendre que és el bitllets de la loteria.
En aquest anunci podem veure com l'empresa ven el producte en forma de loteria que en aquest cas és de l'ONCE. La empresa que ha creat aquest anunci és l'agencia TBWA i ha estat L'ONCE qui ha anunciat aquest producte.
El target d'aquest anunci, és a dir, a qui va destinat el producte, és a les persones amb intenció de guanyar diners fàcilment i alhora ajudar als que ho necessitin per tant es per un públic que abarca tan a homes com dones de 18 a 70 anys aprox amb un nivell econòmic normal. L'anunci transmet un valor d'amistat festa i d'unió.Els recursos utilitzats són:
Patrons ideals: En aquest cas sen's pinta el patró d'estiu perfecte. També ens dona entendre que és la mera més senzilla de guanyar els diners.
Dins del jingle o cançó podem trobar una mica d'humor utilitzant jocs de paraules.
I també ens mostra un engany sobre el premis que ofereix donant-no una informació incompleta.
En realitat aquest anunci ens esta venent en estiu perfecte i no tant el que realment vol vendre que és el bitllets de la loteria.
Comentarios
Publicar un comentario